.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات هاشمي‌رفسنجاني در رامسر
تئ.ئ

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اين‌كه آمريكا مي‌خواهد ما قدرت علمي نداشته باشيم گفت: دشمنان بايد نسبت به درس‌هاي تاريخي كه به دنيا نشان داديم متوجه باشند كه هدف ما بمب هسته‌يي نيست؛ در 8 سال جنگ نيز در قبال بمب‌هاي شيميايي عراق، مقابله به مثل انجام نداديم.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، اكبر هاشمي رفسنجاني در يادواره و گرامي‌داشت 265 شهيد شهرستان رامسر گفت: شهداي ما برنده‌ تاريخند و ما به آن‌ها حسرت مي‌خوريم؛ چون در پيشگاه الهي آرميده‌اند. 

وي ادامه داد: ساماندهي ما در اوايل جنگ به علت اين‌كه از ارتش فقط بدنه آن مانده و سپاه و بسيج شكل نگرفته بود و عملكرد اختلاف‌برانگيز و مشاجره‌آميز بني‌صدر از وضعيت چندان مطلوبي برخوردار نبود و شهدا از جمله افرادي مانند شهيد خلعتبري بودند كه ما را روي پاي خودمان نگهداشتند.

 وي با اشاره به اين كه " در بسياري از جنگ‌ها قطعاتي از ايران جدا شد" در عين حال خاطرنشان كرد: در 8 سال دفاع مقدس چنين نشد و نيروهاي مسلح چهره‌ خوبي كه اكنون در جامعه دارند را مديون آن دوران است.

 رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با يادآوري اين‌كه "شهيد خلعتبري خلبان هوايي بود اما قهرمان خلبان دريايي نام گرفت" بيان كرد: اين شهيد بزرگوار با توانمندي خود توانست چنان ضربه‌اي به ناوهاي عراقي بزند كه جبران انهدامي‌هاي آن براي صدام ميسر نشد.

هاشمي رفسنجاني در تجليل از ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا، از جانبازاني كه بر روي صندلي چرخدار نشسته‌اند به عنوان انسان‌هايي برنده ياد و تاكيد كرد: من با ادله‌ قرآني خدمت خانواده‌ شهدا مي‌گويم خود را برنده تاريخ بدانيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.